Technologie zastosowane w produktach CST

W CST naszym celem jest dostarczanie klientom najwyższej jakości opon. Klienci mogą mieć pewność, że w naszym portfolio znajdą idealną oponę, która spełni wszelkie wymagania. Produkty CST bardzo dobrze sprawdzają się w rowerach z każdego segmentu. Oferujemy ponad 100 wzorów bieżników w wielu rozmiarach, zwijane lub druciane stopki, technologie poprawiające wytrzymałość opon i odporność na przebicia.

systemy antyprzebiciowe -

Defender SAFE

Warstwa gumy jest dodawana między częścią bieżnika a warstwą karkasa, aby zwiększyć ochronę przed przebiciem . Służy również jako wskaźnik zużycia.

Defender MIX

AI: Warstwa gumy jest dodawana między częścią bieżnika a warstwą karkasa. Warstwa odporna na przebicie zawiera "zagłębione krótkie włókna", aby zapewnić dobrą odporność przed uszkodzeniami. FI: Warstwa gumy jest dodawana między częścią bieżnika a karkasem, a guma antyprzebiciową jest mieszana z gumą oraz włóknami chemicznymi o wysokiej wytrzymałości.

Defender COBWEB

Lekka i odporna na przecięcia tkanina siatkowa sprawia, że opony zapewniają dobrą odporność na przebicie bez zwiększania nadmiernej wagi.

Defender ALLROUND

Tak samo jak COBWEB, z dodatkową ochroną „Bead To Bead”.

Defender REBOUND 3

Guma o wysokiej elastyczności, grubości 3 mm. W przypadku przebicia przez ciało obce jest odchylana, aby uniknąć dalszego przebicia.

Defender REBOUND 5

Guma o wysokiej elastyczności, grubości 5 mm. W przypadku przebicia przez ciało obce jest odchylana, aby uniknąć dalszego przebicia.

Defender ULTIMATE

Podwójnie połączona warstwa ochronna, która łączy w sobie zalety REBOUND i COBWEB, znacznie poprawiając odporność opony na przebicie.

technologie i konstrukcja opon

Mountain Bike DH Structure

Dwuwarstwowa konstrukcja karkasa i wierzchołek stopki znacznie poprawiają wytrzymałość osnowy opon, co znacznie poprawia użytkowanie podczas agresywnych zjazdów Downhill.

E-Cargo Structure

Niezwykle mocna dwuwarstwowa osnowa zapewnia doskonałe bezpieczeństwo przy dużych obciążeniach, a wielowarstwowy karkas zapewnia dodatkową ochronę przed przebiciem.

E-MTB Structure

Specjalna konstrukcja wzmocnienia osnowy CST E-MTB spełnić wymagania dotyczące dużych obciążeń i dużych prędkości jednocześnie zapewniając bezpieczeństwo i komfort jazdy ma rowerach ze wspomaganiem elektrycznym.

E-SCOOTER

Zastosowanie ogólne

E-BIKE

Zastosowanie ogólne

E-BIKE

Duża prędkość

TPI

Gęstość oplotu mierzona w TPI (Thread Per Inch), czyli ilość nitek nylonowych na cal kwadratowy. Im liczba TPI wyższa, tym większa odporność opony na wysokie ciśnienie i przebicie ostrymi przedmiotami. Wyższe TPI daje lepsze dopasowywanie się opony do podłoża, oferuje gładszą i spokojniejszą jazdę, oraz co najważniejsze – sprawia, że jest lżejsza. W efekcie wyższe TPI powoduje, iż opona staje się „szybsza”.

27 tpi
120 tpi
60 tpi
170 tpi

Single

Jedna mieszanka gumy zastosowana do wykonania całej opony. Zoptymalizowana dla długiej żywotności i bardzo dobrych parametrów opony.

Double

Dwa rodzaje mieszanki gumy użyte w jednym bieżniku (twardsza po środku, miękka z boku bieżnika). Poprawia przyczepność opony.

Trible (3C)

to trzy rodzaje gumy zastosowane w jednym bieżniku, dobrane są pod kątem redukcji oporów toczenia, zmniejszenia zużycia bieżnika i poprawy trakcji.

Pojedynczy oplot (Single-Ply Casing)

Pojedyncza warstwa nylonu, która spaja oponę w jedną całość. Rozciąga się od stopki do stopki. Pojedyncza warstwa dobrze dopasowuje się do terenu i oferuje dobrą wagę.

Stopka drutowa (Wire Bead)

Do wykonania stopki został użyty drut, który utrzymuje oponę w obręczy po jej napompowaniu. Drut użyty w stopce nie rozszerzy się, ale jest również cięższy.

Stopka Aramidowa (Foldable Bead)

Użycie Aramidowej stopki przyczynia się do zmniejszenia wagi opony bez straty wytrzymałości. Dzięki tym materiałom oponę można też „złożyć” do małych rozmiarów.

CLXX 170 TPI

Technologia, w której zastosowano oplot nylonu o wartości aż 170 TPI. Dzięki temu osiągnięto wyjątkowo niską wagę opony, nie zmniejszając przy tym jej wytrzymałości. Opory toczenia są bardzo niskie, a przyczepność opony w trudnym terenie bardzo dobra.

SAFE + COBWEB

Podwójny system zapobiegający przebiciu. Dodatkiem do systemu SAFE, jest gęsto pleciona warstwa COBWEB. Ten ultranowoczesny system ochrony zmniejsza ryzyko przebicia do minimum.

Tubeless Ready Technology

Opona z tym systemem pozwala na jazdę bez klasycznej dętki poprzez zastosowanie specjalnie do tego przystosowanego „mleczka” o właściwościach uszczelniających. Zadaniem mleczka jest zalepianie ubytków powstałych w oponie podczas jazdy. Pozwala obniżyć wagę całego zestawu kół nawet o kilkadziesiąt gram. Dzięki temu możemy jeździć na niższym ciśnieniu co spowoduje, że nasza przyczepność do podłoża diametralnie się zwiększy.