Technologie

W CST naszym celem jest dostarczanie klientom najwyższej jakości opon. Klienci mogą mieć pewność, że w naszym portfolio znajdą idealną oponę, która spełni wszelkie wymagania. Produkty CST bardzo dobrze sprawdzają się w rowerach z każdego segmentu. Oferujemy ponad 100 wzorów bieżników w wielu rozmiarach, zwijane lub druciane stopki, technologie poprawiające wytrzymałość opon i odporność na przebicia.

Systemy antyprzebiciowe

Wybierz system

APL

Posiada dodatkową 0.7mm warstwę gumy, umiejscowioną pomiędzy bieżnikiem i karkasem opony. Wkładka ta zabezpiecza oponę przed nacięciami, drobnymi odłamkami szkła i innymi ostrymi przedmiotami mogącymi znajdować się na drodze.

KEV

Zawiera włókna kewlarowe w 1,5mm wkładce z naturalnego kauczuku, umiejscowionej pomiędzy bieżnikiem, a karkasem opony. Wkładka ta zabezpiecza oponę przed nacięciami, drobnymi odłamkami szkła i innymi przedmiotami mogącymi znajdować się na drodze.

EPS

Posiada dodatkową wkładkę gumową z włóknami poliamidowymi umiejscowioną pomiędzy bieżnikiem a karkasem opony. Superlekka wkładka antyprzebiciowa chroni przed kawałkami szkła, cierniami, gwoździami i innymi ostrymi przedmiotami, które mogłyby przebić oponę i dętkę.

EPSBTB

System dający odporność antyprzebiciową na całej powierzchni opony, stworzony z myślą o oponach wyścigowych i ATB. Dzieki niemu opona jest ekstremalnie lekka, a kolarze nie odczuwają różnicy w jeździe.

LDP

Posiada 3mm wkładkę pomiędzy bieżnikiem, a karkasem opony. Wkładka High Protection daje dodatkową ochronę przed przebiciem dętki. Wykonana ze specjalnej mieszanki gumy, charakteryzuje się dużym wskaźnikiem „odbicia”, dzięki czemu w razie najechania na ostre kawałki szkła lub inne ostre przedmioty, są one wyrzucane z opony i można kontynuować jazdę.

HPR

Posiada 5mm wkładkę pomiędzy bieżnikiem, a karkasem opony. Wkładka High Protection daje dodatkową ochronę przed przebiciem dętki. Wykonana ze specjalnej mieszanki gumy, charakteryzuje się dużym wskaźnikiem „odbicia”, dzięki czemu w razie najechania na ostre kawałki szkła lub inne ostre przedmioty, są one wyrzucane z opony i można kontynuować jazdę.

DBR

Opona z systemem Double Breaker posiada podwójny system antyprzebiciowy. Oznacza to dwa razy większą ochronę. Dodatkiem do systemu APL jest tutaj gęsto pleciona warstwa EPS. Ta ultranowoczesna ochrona zmniejsza ryzyko przebicia do minimum.

Technologie i konstrukcja opony

TPI

Gęstość oplotu mierzona w TPI (Thread Per Inch), czyli ilość nitek nylonowych na cal kwadratowy. Im liczba TPI wyższa, tym większa odporność opony na wysokie ciśnienie i przebicie ostrymi przedmiotami. Wyższe TPI daje lepsze dopasowywanie się opony do podłoża, oferuje gładszą i spokojniejszą jazdę, oraz co najważniejsze – sprawia, że jest lżejsza. W efekcie wyższe TPI powoduje, iż opona staje się „szybsza”.

tpi27
tpi60
tpi120
tpi170

Mieszanka (Compound)

Single – Jedna mieszanka gumy zastosowana do wykonania całej opony. Zoptymalizowana dla długiej żywotności i bardzo dobrych parametrów opony.

Dual - Dwa rodzaje mieszanki gumy użyte w jednym bieżniku (twardsza po środku, miękka z boku bieżnika). Poprawia przyczepność opony.

Triple (3C) - to trzy rodzaje gumy zastosowane w jednym bieżniku, dobrane są pod kątem redukcji oporów toczenia, zmniejszenia zużycia bieżnika i poprawy trakcji.

Pojedynczy oplot (Single-Ply Casing)

Pojedyncza warstwa nylonu, która spaja oponę w jedną całość. Rozciąga się od stopki do stopki. Pojedyncza warstwa dobrze dopasowuje się do terenu i oferuje dobrą wagę.

Stopka drutowa (Wire Bead)

Do wykonania stopki został użyty drut, który utrzymuje oponę w obręczy po jej napompowaniu. Drut użyty w stopce nie rozszerzy się, ale jest również cięższy.

Stopka Aramidowa (Foldable Bead)

Użycie Aramidowej stopki przyczynia się do zmniejszenia wagi opony bez straty wytrzymałości. Dzięki tym materiałom oponę można też „złożyć” do małych rozmiarów.

Podwójny system zapobiegający przebiciu. Dodatkiem do systemu APL (Anti-Puncture Layer), jest gęsto pleciona warstwa EPS. Ten ultranowoczesny system ochrony zmniejsza ryzyko przebicia do minimum.

Technologia, w której zastosowano oplot nylonu o wartości aż 170 TPI. Dzięki temu osiągnięto wyjątkowo niską wagę opony, nie zmniejszając przy tym jej wytrzymałości. Opory toczenia są bardzo niskie, a przyczepność opony w trudnym terenie bardzo dobra.

Opona z tym systemem pozwala na jazdę bez klasycznej dętki poprzez zastosowanie specjalnie do tego przystosowanego „mleczka” o właściwościach uszczelniających. Zadaniem mleczka jest zalepianie ubytków powstałych w oponie podczas jazdy. Pozwala obniżyć wagę całego zestawu kół nawet o kilkadziesiąt gram. Dzięki temu możemy jeździć na niższym ciśnieniu co spowoduje, że nasza przyczepność do podłoża diametralnie się zwiększy.

Dedykowane do rowerów elektrycznych. Maksymalna prędkość do 25 km/h
Dedykowane do rowerów elektrycznych. Maksymalna prędkość do 50 km/h