Technologie
Systemy antyprzebiciowe

APL

KEV

EPS

EPSBTB

LDP

HPR

DBR
Technologie i konstrukcja opony
TPI
Gęstość oplotu mierzona w TPI (Thread Per Inch), czyli ilość nitek nylonowych na cal kwadratowy. Im liczba TPI wyższa, tym większa odporność opony na wysokie ciśnienie i przebicie ostrymi przedmiotami. Wyższe TPI daje lepsze dopasowywanie się opony do podłoża, oferuje gładszą i spokojniejszą jazdę, oraz co najważniejsze – sprawia, że jest lżejsza. W efekcie wyższe TPI powoduje, iż opona staje się „szybsza”.
Mieszanka (Compound)
Single – Jedna mieszanka gumy zastosowana do wykonania całej opony. Zoptymalizowana dla długiej żywotności i bardzo dobrych parametrów opony.
Dual - Dwa rodzaje mieszanki gumy użyte w jednym bieżniku (twardsza po środku, miękka z boku bieżnika). Poprawia przyczepność opony.
Triple (3C) - to trzy rodzaje gumy zastosowane w jednym bieżniku, dobrane są pod kątem redukcji oporów toczenia, zmniejszenia zużycia bieżnika i poprawy trakcji.
Pojedynczy oplot (Single-Ply Casing)
Pojedyncza warstwa nylonu, która spaja oponę w jedną całość. Rozciąga się od stopki do stopki. Pojedyncza warstwa dobrze dopasowuje się do terenu i oferuje dobrą wagę.
Stopka drutowa (Wire Bead)
Do wykonania stopki został użyty drut, który utrzymuje oponę w obręczy po jej napompowaniu. Drut użyty w stopce nie rozszerzy się, ale jest również cięższy.
Stopka Aramidowa (Foldable Bead)
Użycie Aramidowej stopki przyczynia się do zmniejszenia wagi opony bez straty wytrzymałości. Dzięki tym materiałom oponę można też „złożyć” do małych rozmiarów.

Podwójny system zapobiegający przebiciu. Dodatkiem do systemu APL (Anti-Puncture Layer), jest gęsto pleciona warstwa EPS. Ten ultranowoczesny system ochrony zmniejsza ryzyko przebicia do minimum.

Technologia, w której zastosowano oplot nylonu o wartości aż 170 TPI. Dzięki temu osiągnięto wyjątkowo niską wagę opony, nie zmniejszając przy tym jej wytrzymałości. Opory toczenia są bardzo niskie, a przyczepność opony w trudnym terenie bardzo dobra.

Opona z tym systemem pozwala na jazdę bez klasycznej dętki poprzez zastosowanie specjalnie do tego przystosowanego „mleczka” o właściwościach uszczelniających. Zadaniem mleczka jest zalepianie ubytków powstałych w oponie podczas jazdy. Pozwala obniżyć wagę całego zestawu kół nawet o kilkadziesiąt gram. Dzięki temu możemy jeździć na niższym ciśnieniu co spowoduje, że nasza przyczepność do podłoża diametralnie się zwiększy.


