Informacja konsumencka
- Podmiotem świadczącym usługi pod adresem cstpoland.pl jest:
OGUMIENIE CST S.C. A.BRELA, I.CHRAPEK
ul. Marii Skłodowskiej-Curie 34, 41-800 Zabrze
NIP 648-26-86-535, REGON 241062477
Nr. rejestrowy BDO 000050521I
Zwane dalej „CST Poland” - Dane kontaktowe do obsługi zamówień:
- adres korespondencyjny: OGUMIENIE CST S.C. A.BRELA, I.CHRAPEK, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 34, 41-800 Zabrze
- adres e-mail kontakt@cstpoland.pl
- telefon kontaktowy +48 32 273 23 07.
- Ceny podane w panelu zakupowym cstpoland.pl cenami netto (bez należnego podatku VAT). Koszt transportu doliczany jest do zamówienia na zasadach podanych w Regulaminie i podawany jest w momencie wyboru formy płatności i dostawy podczas składania zamówienia.
- Płatność należności za zamówienie realizowana jest przelewem na konto wskazane w dokumencie sprzedaży wraz z obowiązujący terminem płatności.
- Zamówienia realizowane są poprzez dostawę firmą transportową Spedimex na adres podany przez klienta w zamówieniu. Możliwy jest również odbiór osobisty zamówionego towaru w magazynie firmy OGUMIENIE CST S.C. A.BRELA, I.CHRAPEK w Tarnowskich Górach, ul. Zagórska 159 po uprzednim ustaleniu terminu odbioru z Działem Obsługi Klienta.
- Zasady reklamacji:
- Reklamacje dotyczące działania serwisu cstpoland.pl powinny być składane przy pomocy poczty elektronicznej e-mail. Zostaną one rozstrzygnięte w ciągu 14 dni od daty złożenia reklamacji.
- Wszystkie towary dostępne w panelu zakupowym cstpoland.pl są oryginalne i pochodzą z legalnego źródła.
- Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze:
- uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu,
- niezgodności towaru z opisem zawartym w zamówieniu,
- wad fabrycznych. - W przypadku reklamacji dotyczących uszkodzeń mechanicznych lub braków, powstałych podczas transportu prosimy o sporządzenie protokołu reklamacyjnego, spisanego w obecności kuriera. Protokół jest niezbędny do złożenia reklamacji uszkodzeń powstałych w transporcie.
- W przypadku stwierdzenia podstawy do reklamacji z tytułu wad fabrycznych lub niezgodności towaru z opisem Klient ma prawo do reklamacji towaru z tytułu rękojmi lub gwarancji. Klient zobowiązany jest do złożenia poprawnie wypełnionego Formularza reklamacyjnego (dostępnego w zakładce „Dokumenty do pobrania”), wraz z dokumentacją zdjęciową wady, drogą e-mailową na adres reklamacje@cstpoland.pl.
- Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania kompletu dokumentów.
- Reklamacje dotyczące produktów rozpatrywane są zgodnie z zapisami ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176).
- W przypadku uznania reklamacji za zasadną koszty transportu nowego towaru pokrywa CST Poland.
- Firma OGUMIENIE CST S.C. A.BRELA, I.CHRAPEK w ramach sprzedaży poprzez panel zakupowy cstpoland.pl zobowiązuje się dostarczać towar wolny od wad.
- Towary dostępne w ramach sprzedaży poprzez panel zakupowy cstpoland.pl objęte są gwarancją producenta. Warunki gwarancji podane są na stronie internetowej producenta.
- Firma OGUMIENIE CST S.C. A.BRELA, I.CHRAPEK deklaruje działanie zgodne z kodeksem dobrych praktyk rozumianym w zakresie art. 2. pkt. 5 ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym (Dz. u. z 2007r nr 171, poz.1206).
- Zakazuje się kopiowania treści oraz innych materiałów dostępnych na stronie cstpoland.pl bez zgody CST Poland.
- W sporach dotyczących reklamacji Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji, np. zwrócić się do rzecznika praw konsumenta.