Informacja konsumencka

  1. Podmiotem świadczącym usługi pod adresem cstpoland.pl jest:

    OGUMIENIE CST S.C. A.BRELA, I.CHRAPEK
    ul. Marii Skłodowskiej-Curie 34, 41-800 Zabrze
    NIP 648-26-86-535, REGON 241062477
    Nr. rejestrowy BDO 000050521I
    Zwane dalej „CST Poland”

  2. Dane kontaktowe do obsługi zamówień: 
    1. adres korespondencyjny: OGUMIENIE CST S.C. A.BRELA, I.CHRAPEK, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 34, 41-800 Zabrze 
    2. adres e-mail kontakt@cstpoland.pl
    3. telefon kontaktowy +48 32 273 23 07.

  3. Ceny podane w panelu zakupowym cstpoland.pl cenami netto (bez należnego podatku VAT). Koszt transportu doliczany jest do zamówienia na zasadach podanych w Regulaminie i podawany jest w momencie wyboru formy płatności i dostawy podczas składania zamówienia.
  4. Płatność należności za zamówienie realizowana jest przelewem  na konto wskazane w dokumencie sprzedaży wraz z obowiązujący terminem płatności.
  5. Zamówienia realizowane są poprzez dostawę firmą transportową Spedimex na adres podany przez klienta w zamówieniu. Możliwy jest również odbiór osobisty zamówionego towaru w magazynie firmy OGUMIENIE CST S.C. A.BRELA, I.CHRAPEK w Tarnowskich Górach, ul. Zagórska 159 po uprzednim ustaleniu terminu odbioru z Działem Obsługi Klienta.
  6. Zasady reklamacji:
    1. Reklamacje dotyczące działania serwisu cstpoland.pl powinny być składane przy pomocy poczty elektronicznej e-mail. Zostaną one rozstrzygnięte w ciągu 14 dni od daty złożenia reklamacji.
    2. Wszystkie towary dostępne w panelu zakupowym cstpoland.pl są oryginalne i pochodzą z legalnego źródła.
    3. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze:
      - uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu,
      - niezgodności towaru z opisem zawartym w zamówieniu,
      - wad fabrycznych.
    4. W przypadku reklamacji dotyczących uszkodzeń mechanicznych lub braków, powstałych podczas transportu prosimy o sporządzenie protokołu reklamacyjnego, spisanego w obecności kuriera. Protokół jest niezbędny do złożenia reklamacji uszkodzeń powstałych w transporcie.
    5. W przypadku stwierdzenia podstawy do reklamacji z tytułu wad fabrycznych lub niezgodności towaru z opisem Klient ma prawo do reklamacji towaru z tytułu rękojmi lub gwarancji. Klient zobowiązany jest do złożenia poprawnie wypełnionego Formularza reklamacyjnego (dostępnego w zakładce „Dokumenty do pobrania”),  wraz z dokumentacją zdjęciową wady, drogą e-mailową na adres reklamacje@cstpoland.pl.
    6. Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania kompletu dokumentów.
    7. Reklamacje dotyczące produktów rozpatrywane są zgodnie z zapisami ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176).
    8. W przypadku uznania reklamacji za zasadną koszty transportu nowego towaru pokrywa CST Poland. 

  7. Firma OGUMIENIE CST S.C. A.BRELA, I.CHRAPEK w ramach sprzedaży poprzez panel zakupowy cstpoland.pl zobowiązuje się dostarczać towar wolny od wad.
  8. Towary dostępne w ramach sprzedaży poprzez panel zakupowy cstpoland.pl objęte są gwarancją producenta. Warunki gwarancji podane są na stronie internetowej producenta.
  9. Firma OGUMIENIE CST S.C. A.BRELA, I.CHRAPEK deklaruje działanie zgodne z kodeksem dobrych praktyk rozumianym w zakresie art. 2. pkt. 5 ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym (Dz. u. z 2007r nr 171, poz.1206).
  10. Zakazuje się kopiowania treści oraz innych materiałów dostępnych na stronie cstpoland.pl bez zgody CST Poland.
  11. W sporach dotyczących reklamacji Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji, np. zwrócić się do rzecznika praw konsumenta.