Wild Thang

Bieżnik został zaprojektowany tak, aby zapewnić dodatkową przyczepność w zakrętach pokonując błotne ścieżki w lesie. Lekka konstrukcja bias-ply umożliwia przyspieszenie oraz dobre hamowanie na ścieżkach błotnych. Uniwersalna konstrukcja opony zapewnia komfortową jazdę rownież na nawierzchni sypkiej oraz twardej, tak aby umożliwić wygodny dojazd do błotnych ścieżek.

Wild Thang
  • Wild Thang
PrzeznaczenieModel bieżnikaPrzód/tyłRozmiarProfilSzerokośćŚrednica felgiRS (in)Ilość warstw opony / Ply ratingOD (mm/in)SW (mm/in)TP (kPa/pis)Max. ładowność (kg/lbs)TD (mm/in)
Teren gliniasty/ piasek/ błoto CU-05 FRONT 25x8-12 25 8 12 12x6.5 6 640/25.2 202/8.0 80/12 243/535 18.0/0.71
Teren gliniasty/ piasek/ błoto CU-05 FRONT 26x9-12 26 9 12 12x7.0 6 670/26.4 221/8.7 120/18 375/825 28.0/1.10
Teren gliniasty/ piasek/ błoto CU-05 FRONT 27x10-14 27 10 14 14x8.0 6 696/27.4 242/9.5 120/18 412/910 30.0/1.18
Teren gliniasty/ piasek/ błoto CU-05 FRONT 27x9-12 27 9 12 12x7.0 6 696/27.4 221/8.7 120/18 400/880 30.0/1.18
Teren gliniasty/ piasek/ błoto CU-05 FRONT 28x10-12 28 10 12 12x8.0 6 721/28.4 250/9.8 120/18 462/1020 30.0/1.18
Teren gliniasty/ piasek/ błoto CU-05 FRONT 28x9-14 28 9 14 14x7.0 6 721/28.4 220/8.7 120/18 412/910 30.0/1.18
Teren gliniasty/ piasek/ błoto CU-06 REAR 25x10-12 25 10 12 12x8.0 6 635/25.0 252/9.9 45/7 190/420 19.0/0.75
Teren gliniasty/ piasek/ błoto CU-06 REAR 26x11-12 26 11 12 12x9.0 6 670/26.4 270/10.6 120/18 437/965 28.0/1.10
Teren gliniasty/ piasek/ błoto CU-06 REAR 27x11-12 27 11 12 12x9.0 6 696/27.4 271/10.7 120/18 462/1020 30.0/1.18
Teren gliniasty/ piasek/ błoto CU-06 REAR 27x12-14 27 12 14 14x9.5 6 696/27.4 298/11.7 120/18 500/1100 30.0/1.18
Teren gliniasty/ piasek/ błoto CU-06 REAR 28x11-14 28 11 14 14x9.0 6 721/28.4 270/10.6 120/18 487/1070 30.0/1.18
Teren gliniasty/ piasek/ błoto CU-06 REAR 28x12-12 28 12 12 12x9.5 6 721/28.4 290/11.4 120/18 530/1170 30.0/1.18

Specyficzne kody

Komentarze

Napisz swoją opinię

Wild Thang

Bieżnik został zaprojektowany tak, aby zapewnić dodatkową przyczepność w zakrętach pokonując błotne ścieżki w lesie. Lekka konstrukcja bias-ply umożliwia przyspieszenie oraz dobre hamowanie na ścieżkach błotnych. Uniwersalna konstrukcja opony zapewnia komfortową jazdę rownież na nawierzchni sypkiej oraz twardej, tak aby umożliwić wygodny dojazd do błotnych ścieżek.

Napisz swoją opinię